Tisdag & Onsdag!

Gårdagen var kanon! Spenderade dagen med att städa och försöka göra lite fint här hemma då Sanna skulle komma hem :D

Kvääälen med Karolin och Jennie hos senast nämnda person, vi käkade supergoda hamburgare och munker till efterrätt (OBS! Ej munkar ;). Kollade på de desperata hemmafruarna gjorde vi också...sjukt bra avsnitt tycker jag!

Idag har jag varit i skolan från 10 till 17, seminariet gick bra och nu har jag ingen schemalagd skoltid på tre veckor, men däremot en individuell- och en grupptenta att knåpa med.

Ikväll har jag och Sanna suttit framför teven i två hela timmar! Vi som aldrig kollar på teve längre än en timme typ (förutom jag när det är idrott då...) men på onsdagar är det Efterlyst och Hell's Kitchen :)

Nu är det läggdags, imorgon har jag endel ärenden att uträtta som det så vackert heter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0