Mamma Mia, vilken bra kväll!

Mamma Mia var fantastisk (den här gången också)! Jag och Frida kirrade superba platser och njöt i fulla drag!
Njutigt hade vi även gjort ett par timmar tidigare, av plankstek och ett glas rött på Amigo, den planksteken var världsklass. Jag tänkte på väg därifrån att om jag ramlar i mina päivimönstrade kilklackar på kullerstenen och bryter nacken så skulle jag dö som en lycklig människa..

Det gjorde jag tack och lov inte. Har precis kommit hem, himmel så kallt det var ute. Var tvungen att ta en varm dusch, väkte säkert S:et men hon förlåter mig nog, speciellt då jag har sparat alla lakritsgodisarna i min Gott & Blandat till henne!

Nu ska jag kolla in hur det såg ut när Milan besegrade Chievo, det är tur att jag har en snäll lillebror som håller mig uppdaterad när jag inte har möjlighet att titta.

Kommentarer
Postat av: S

Jag förlåter dig! <3 Och en en gång glömde jag såklart bort fotbollen, men som sagt du har ju din fantastiska bror så du behöver inte mig till det! :D

2010-10-17 @ 07:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0