Kebab

Igår när brudarna var här på Desperate Housewives-kväll så käkade vi kebab i bröd och därefter morötter, gurka, lantchips och ranchdip, smaskigt värre :D och de Desperata Hemmafruarna levererade som vanligt!

Vi hade kebabkött så det räckte och blev över kan jag lova.
Därför slängde jag och Sanna ihop en kebabpaj med paprika, majs och mozzarellaost, det blev verkligen supergott!

Imorgon blir det att gå upp tidigt, jag och Frida planerar att skriva tills fingrarna blöder på tentan imorgon, därefter ska jag gå på mitt livs första poweryoga-pass, ska blir riktigt spännande.
På fredagmorgon åker Sanna till Österrike så imorgon blir det fisk & räkortill middag och därefter en smarrig efterrätt och Lyxfällan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! ja, ni hade nog roligt efteråt om ni hade "maja" i pajen ;)

2010-10-21 @ 15:56:46
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0