Kanelbullar & Vitlök

När jag kom hem från skolan idag så var Sanna i full färd med att baka bullar - kanelbullens dag till ära :)
Smaskade i mig en efter lunchen och sedan en till kvällsteét. Kontrade med att göra köttfärssås med en aning mycket vitlök i... Nåväl, bjuder på att jag lär stinka på hela Universitetet imorgon, speciellt eftersom jag ska ha med mig lunchlåda också :P

Nåväl, jag och Jennie har varit och tränat styrka, annars har det inte hänt så mycket idag.
Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för Desperate Housewives igen :)


Jennie och jag käkade en efterrätt på Rhodos som var värd varenda
j*vla euro! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud va gott det var :)

2010-10-05 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0