Blev inget socialt nätverkande.

Fick hålla mig på hemmaplan igår, tråkigt då jag gärna skulle ha hängt med tjejerna och sett "Det sociala nätverket". Jag fick roa mig med Fiorentina - Bari istället, men det var inte helt fel det heller.

Idag mår jag bättre och har faktiskt en fullspäckad söndag framför mig. Just nu springer jag fram och tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten, efter lunch ska jag ta en promenad med en gammal klasskompis från låg- och mellanstadiet som har flyttat till Karlstad, kul! Sen ikväll kommer brudarna hit och spelar Bingolotto, förhoppningsvis har jag hunnit styra upp lite fika innan dess. Ikväll hoppas jag att Lotta ska betala tillbaka lite grann av all den kärlek jag gett henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0