Idol 2010

Ikväll har jag och Sanna tittat på Idol, det händer inte ofta kan jag lova. För min del var det första gången medan Sanna mer eller mindre under tvång tittat på ett tidigare program. Men nu när Idolerna var i Karlstad så har vi kollat och blivit måttligt imponerade.

En bra fredagskväll har det varit, har som vanligt ätit laxpanetter med klyftpotatis och hollandaisesås och sedan lyxat till det med efterrätt i form av banan, jordgubbar och hallon med riven choklad som kördes in i ugnen och sedan serverades med vanliljglass, kalasgott!

Nu sitter jag och kollar på Beck - Polis Polis Potatismos, så gillar jag att avsluta en fredagskväll :)


Polis Polis Potatismos - filmen
Tror jag måste läsa boken igen snart, den står i bokhyllan i vardagsrummet
tillsammans med alla andra böcker om Kommissarie Martin Beck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0