Husmanskost

Här hemma på Fagott har vi precis diskat undan efter middagen. Den bestod denna kväll av kokt potatis, köttfärsbiffar, gräddsås, lingonsyld och rårivna morötter - sagolikt.

Har lämnat plasma idag och efteråt blev det en sväng på staden, inhandlade lite vitaminer, ny ögonfransböjare och en topp som jag tänker klä mig i på Elins födelsedagsfest om två helger :) Yoga har jag också hunnit med.

Nu ska jag slå in två julklappar till Sannas paketkalender och senare ikväll blir det Lyxfällan.

Vill också skicka en stor KRAM till en vän som har det jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt med sån kalender :)

2010-11-18 @ 22:31:26
URL: http://nile.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU diska! <3 Inte vi. Och tack så underbart mycket för cykelmatbudet (två av mina favorit saker i ett ord). Längtar efter efterrätten och maten!

2010-11-19 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0