Sommarmat

Jag och Jennie har ätit riktigt sommarmat till middag idag: grillad kyckling, potatissallad, baguett, beasås & sallad, samt en busig dricka som Jennie köpt. Glass, kaka och chips till efterrätt. det var magiskt gott och jag är alldeles för mätt. Hur mätt ska jag inte vara nästa vecka då det är säsongsavslutning?
Om någon undrar vart Karro höll hus så har hon blivit med lägenhet idag.

Sitter och kikar på Eurovision nu, kan ju inte påstå att jag är särskilt exalterad...

Imorgon blir det att kliva upp tidigt för att åka och simma med Frida innan skolan, härligt sätt att börja dagen - jag älskar att bada!

Avslutningsvis: Ryktet om Zlatan till Milan? Får jag bestämma blir det naturligtvis ingenting av! Jag vill bara ha Dzeko!

Kommentarer
Postat av: elin

Blev ingen lagad mat när inte Karro var med? :p

2010-05-26 @ 22:39:42
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0