Så j*vla less!

På den här hemtentan, känns som jag aldrig kommer se slutet på den. Jag och Frida har suttit och skrivit hela dagen med undantag för en dryg timme på morgonkvisten då vi var iväg och lämnade plasma, förresten så ska vi ingå i ett projekt på Blodcentralen, spännande va?

Nu behöver jag en paus från pluggandet, ska ta en dusch och sen sova en stund innan middagen. Där efter måste jag skriva lite till innan jag drar iväg på bio och förhoppningsvis blir lite skrämd, godis ska jag iallafall äta det är en sak som är säker!

Ska hinna med packa lite också, imorgon drar nämligen jag, Karro och Jennie till Skövde - ska bli så förbannat underbart :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0