Problemlösning

Idag har jag brottats med ett par dilemman, min dvd har havererat och bilden blir helt grön och jag har beställt tre nya svenska kriminaldraman. Dilemma nummer två: Ska jag köpa ett par lite dyrare solbrillor eller flera billiga klädesplagg? I-landsproblem I know, tur att Sanna är villig att lyssna på och lösa mina bekymmer. Ofta får det till såhär: "Men du Sanna, jag har ju billiga solglasögon som jag kan använda på fest så att inte de nya går sönder, då kan jag ha dom på lite mer spontan-vi tar en drink på en uteservering-tillfällen, eller hur?" "-Ja..."
Vi får ser hur det blir, innan den 25:e kommer det inte att inhandlas iaf, det är en sak som är säker. Dessutom hoppas jag kunna åka hem en sväng i April och det är ju inte heller gratis direkt (mamma;)!

Nåväl, nog om mina problem nu ska strax titta på film :)
Längtar tills på lördag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken snygg bild :)

2010-03-18 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0