PowerStep

Har varit och tränat "PowerStep" med min lika eminenta träningskamrat Karro. Det var brutalt, verkligen brutalt men som tur var så höll musiken hög klass.

Innan träningen idag gjorde jag verkligen inte någonting annat än att kolla på skidskyttet (den som håller på och sabbar OEB:s gevär hela tiden får ge sig!) och beställt lite kläder från H&M.

Imorgon ska jag träffa basgruppen klockan 8 och därefter ska jag och Frida iväg och ge blod sen blir det väl en sväng på stan tänker jag, hem och vila, träna, hem och äta med Sanna som jag knappt träffat i veckan och på kvällen bara ta det lugnt och kolla på nån film.


Julias begäran: Min jumpsuit som ser ut
som en klänning på bilden. 99 kronor som hittat =)


Kommentarer
Postat av: julia

som fått, råsnyggt babe!

2010-03-18 @ 21:57:22
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: piiii

vad fin den var! det var länge sedan vännen! kram miss you

2010-03-20 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0