Min dag

Inte min födelsedag och inte min namnsdag heller, men efter alla trevligheter på senaste tiden ska jag ägna hela dagen och kvällen åt mitt fantastiska jag.

Gårdagen var en riktigt trevlighet Alex & Sanna bjöd på mat - lax i sås gjort på bla vitt vin med pasta det var MAGISKT gott! Lax är verkligen gott, vad har jag missat alla år?!
Vi pimplade lite vin i trevligt sällskap och kvällen avslutades med att jag, Sanna, Emma och Maria åkte till Ankan och shakade loss.

Resten av lördagen ser ut som följer:

* Supercupsfinal
* Middag med Sanna (lasagne)
* Deportivo la Coruna - Tenerife
* Roma - Milan
* Real Madrid - Sevilla

Under fotbollen ska jag väl lyckas få i mig lite godsaker också.
Jag återkommer senare ikväll, kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0