Mätt

Varför känns det alltid som att ett avsnitt av Desperate Housewives inte är längre än en kvart?!
Ikväll har vi (som vanligt) ätit vansinnigt god mat: klyftpotatis, lövbiff, beasås och en fantastisk sallad med bland annat fetaost, gud vad mätt jag är!

Mådde mycket bättre efter att ha sovit fyra timmar, ska unna mig en riktig sovmorgon imorgon har jag tänkt, egentligen skulle vi träffas i basgruppen men det ställde vi in.


Inter slog just ut Chelsea ur CL, kanske lika bra.
Bra för den italienska fotbollen och i slutändan kanske också bra för Milan?
Man kan ju hoppas...


Kommentarer
Postat av: julia

ja man kanske måste se det så för att se någon ljusglimt i att inter klättrar vidare ......... fast det var ju liksom pest eller kolera för mig haha!

2010-03-17 @ 07:16:42
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0