Jag kan konstatera att vi sänkte medelåldern...

Det bjöds på korv med bröd utanför den nya butiken vilket vi uppskattade mycket, efter att vi käkat upp den köade vi med alla pensionärer en kvart innan dörrarna öppnades. Väl inne passade vi på att äta ur alla provsmakningar (det fanns några stycken...) och handla billig yoghurt och toalettpapper bland annat. Inga jätteexalterade erbjudanden men gratis är ju alltid gott...

Måste klaga på en sak: fulla affären var full av särskrivningar på skyltarna, till exempel: toalett papper, bad bomber och pingvin stänger (stänger vadå? dörren?) IRRITERANDE!

Nåväl, nu ska jag äta min lunch och sen kanske läsa lite innan det är dags att träna klockan 17.15, därefter blir det en sen middag med min sambo som åker till Stockholm imorgon - laxpanetter :)


Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha du är sjukt roligt!!!

JÄd

2010-03-10 @ 12:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0