Jag hade totalt glömt...

att det är Andra Avenyn ikväll så kände mig riktigt lycklig när text-teven förkunnade att så var fallet, man ska glädjas åt det lilla ;)

Idag har vi i grupp 7 förberett vår redovisning som vi ska hålla nästa vecka, tror det kommer bli riktigt bra!
Jag och Karro har dessutom varit och tränat ett styrkepass, duktigt av oss.

Imorgon ska jag och Frida till skolan tidigt och skriva lite på vår hemtenta, vid lunch drar vi ut till Bergvik och handlar lite stuff innan det vankas festligheter och utgång på kvällen, kommer med säkerhet bli kanon.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Låter som en riktigt trevlig dag!

Glad påsk på dig!!! Ät mycket godis:)



Längtar tills du kommer hem!

2010-04-01 @ 10:43:42
Postat av: Anonym

ja jag vet, jag har alltid varit snyff. det är bara sån jag är :P hur mår du idag min kära? ;)

2010-04-02 @ 13:09:17
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0