Alice in Wonderland

Är precis hemkommen från staden där jag, Frida och ett gäng grabbar varit på bio och sett Tim Burtons senaste film Alice i Underlandet. Tyvärr var det verkligen ingen av oss som tyckte att den var bra! Och kärringen som var dum mot djuren skulle jag med nöje vilja se få en kula mellan ögonen, djurplågare är det västa jag vet (även om djuren inte är riktiga).

Det är verkligen inte min typ av film men nu har jag iallafall gett den en chans och det är alltid mysigt att gå på bio och äta chips. Jag kan bara (ännu en gång) konstatera att jag är (med några undantag) en tvättäkta "vem-är-mördaren-film-tjej" Om en film får dålig kritik i massmedia är det ofta ett säkert tecken på att jag kommer att gilla den, till exempel så älskar jag svensk film! Snygga specieleffekter imponerar inte på mig, däremot blir jag lite illamående.

Pillan: Jag tror inte du kommer jubla åt den heller, tacka vet jag den nya Beckfilmen som kommer senare under året ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0