80 dagar

Ni har väl inte missat nedräningen till Fotbolls VM ovanför min profilbild?! Årets fest helt klart, trots att inte Sverige är med. Får väl bjuda på någon slags presentation/genomgång när det närmar sig ytterligare så att alla mina vänner som läser min blogg kan bli fotbollsfrälsta ;)
Pillan kommer iallafall att skriva att jag borde jobba som expert på SVT oavsett och det bästa av allt är att hon faktiskt kommer att mena det =)

Jag och Frida var på Universitetet en timme och förberedde lite inför en redovisning vi ska ha på onsdag, idag är det också tre veckor sen vi lämnade in vår hemtenta, jag är helt inställd på ett fett U, men det verkar inte som vi får resultatet idag.

Nu ska jag skriva några punkter inför redovisningen och sen sova ett tag, ikväll ska jag och Karro iväg på spinning. Alltid värst att träna på måndagar, lever inget Anna Skipper liv under helgen direkt (inga andra dagar heller när jag tänker efter, haha).

Kommentarer
Postat av: julia

jag läser ju via bloglovin så jag hade helt missat det men nu har jag koll hehe;) lite fotboll vi ska se !! :D:D

2010-03-22 @ 12:20:43
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0