Tjejmiddag

Efter mitt maratonpass från lördag till söndag är jag mnu ledig ett par dagar, mycket skönt även om jag trivs kanon på jobbet. Har varit en snabbis på stan imorse, pysslat lite här hemma och suttit ute på altanen och läst min bok som jag inte vill ska ta slut men inte heller kan lägga ifrån mig, jobbigt läge...

Igår fyllde Veronica 23 år, ikväll ska vi ut och käka på O'learys vilket jag ser fram emot oerhört mycket!
Känner redan mat-beslutsångesten...

Nu ska jag sova lite innan Holland spelar, pappa har köpt nya sängar åt mig och Fjuni idag, blir spännande :)

Kommentarer
Postat av: verris

brutalt trevligt var det!! :) o tack så hjärtligt för koppen den fungerar utmärkt! <3

2010-06-29 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0