Det blev inte mycket plugg dagen innan

men jag tror att man kanske ska skippa hårtpluggandet dagen innan tenta och bara låta hjärnan vila? Jag lär väl märka om en månad ungefär när resultatet kommer.

Pluggade iallafall en timme imorse innan jag och Sanna åt lunch, har packat lite mer och Frida har varit här. Vi skulle egentligen plugga men vi pratade om mat istället, haha. Hon & Robin och jag & Sanna ska ha parmiddag imorgon, förtära ett glas vin och möta upp Karro och Jennie är min plan. På natten händer om allt går enligt planerna en busig grej som jag inte tänker avslöja här...

Nu ska jag strax åka iväg till Karro och kolla in hennes och Daniels nya lägenhet med ismaskin, det blir grejer sen blir det sista spinningspasset på ett bra tag.

När jag kommer hem sen väntar en pizza i frysen och Tre Kronor på youtube, sen måste jag lägga fram allt inför morgondagen och packa lite till också, längtar efter er där hemma - speciellt efter världens bästa familj som råkar vara min egen!

Det bästa med dagen var nog ändå att skatteåterbärningen kom idag, imorgon hoppas jag finna en fin långklänning som kan följa med mig på kvällar på Tatung och sedan ut i vimmlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0