På begäran

Min rubrik lät som titeln på ett dansbands-album, men efter som en kär vän efterlyste livstecken tänkte jag kika in och skriva några rader.
Helgen har varit rätt innehållslös, har varit krasslig så det har mest blivit att vara hemma och ta det lugnt, sparar krafterna tills på onsdag då stan ska göras osäker.
Annars väntar mycket jobb denna vecka och HELA helgen, men har inte så många pass kvar och även om jag har det helt fantastiskt hemma så är jag lite ivrig att få komma tillbaka till K-town och sätta igång med den planerade flytten, mamma och pappa ska komma och hjälpa oss :) och så fyller både Karro och Jennie år dessutom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, lite otäckt faktiskt! Vi längtar oxå tills du kommer tillbaka!

2010-07-25 @ 21:04:36
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0