Kräftan här,

Har haft en vansinnigt bra dag med Pillan i hennes stuga idag. Blivit bjuden på tacos, jordgubbar, vispgrädde och kaka - lyxigt värre! Har suttit ute i solen hela dagen, utan solkräm - inte min bästa ide, jag har solfrossa och är bränd på halva kroppen, not pretty!

Skulle egentligen vara ledig hela helgen men så ringde min chef och frågade om jag kunde jobba lördag-söndag - 16-16.30. 24,5h OB + Övertidsersättning är liite svårt att tacka nej till - kan innebära en ny matchtröja i Milano.

Kommentarer
Postat av: MILAAAANO!

Haha love it! Ska nog också jobba ikväll så jag får en matchtröja i Milano, men först ska jag på bröllop ;)

2010-07-03 @ 10:45:16
Postat av: Anonym

haha jag kan säga att det har ju varit trevligare att duscha än det var i fredags efter våran steeekning...

Hoppas vi är mogna nog till nästa gång att använda solskydd FÖRE vi lägger oss:)

2010-07-04 @ 07:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0