Suprise!

Igår kväll hade Karolins snälle pojkvän bjudit in mig och Jennie till en överraksningsmiddag och nog blev Karro överraskad alltid. Vi bjöds på god mat i form av hamburgare och mumsig efterrätt i form av chokladpudding & frukt, för underhållningen stod (förutom oss själva) Sommaren med Göran.

Innan besöket på Färjestad så var jag på Afrodans - haha! Jag kände mig som påven på strippklubb, fy fan!
Men roligt att pröva på iallafall.

Nu ska jag strax iväg till skolan och därefter ska jag och Sanna iväg och handla, det behövs kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Pillan

HAHAHAHHA Du är det roligaste jag vet!

2010-02-02 @ 09:40:36
Postat av: Anonym

haha, hade han bjudit in dig o karro till karro ? ;)

tack för igår, det var jättemysigt! <3

2010-02-02 @ 13:58:42
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0