OS-GULD!

En dag sen, jag vet men det funkade inte att logga in för mig på hela kvällen idag så jag hyllar Charlotte Kalla i min rubrik idag istället.

Idag snöar det igen, jag är så förbannat less och vill bara ha vår nu! Lika less som jag är på snön är jag på min vinterjacka så snälla väderguden hjälp mig!

Idag har jag skrivit lite med betoning på just lite på min hemtenta som jag också är sjukt less på, det får gärna bli helg nu!

Nu ska jag vila innan jag ska iväl på spinning + core och ikväll är det dags: Milan - Man Utd, huvva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig! Jag är oxå trött på min vinterjacka, som lägligt nog har gått sönder i dragkedjan.. o det verkar inte bli vår än på 100 år?? ses imårrn älskling!

2010-02-16 @ 23:04:47
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0