Onsdag

Jag och Frida skrev på hemtenan så att tangenterna glödde och kunde skicka iväg den till våra opponenter vid lunchtid. Har fått de två som jag ska opponera på imorgonbitti också, det känns lite olustigt faktiskt. Dels för att vi aldrig har haft individuell opponering förut och dels förr det känns fel att kritisera någon annan när jag själv knappt förstår uppgiften. Så jag tänker vara snäll och påpeka vad som är positivt med tentan och det verkar som resten av klassen tänker köpa på samma taktik.

Efter seminariet ska jag åka ner till stan en sväng och förhoppningsvis investera i ett par sko om de finns kvar, på kvällen blir det mys med Karro och Jennie :)

Jag och just Jennie har varit och tränat styrka ikväll, det var helt ok men musiken rätt dålig!
Nu sitter jag och tittar på Milans match, det ser inget vidare ut tyvärr.
Senare ikväll blir det att zappa mellan OS och CL och göra opponeringsuppgifterna.
Glöm för allt i världen inte att ställa klockan på 06.00 då smäller det - Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0