Jag som aldrig blir stressad

ÄR stressad! Imorgon vid lunch ska jag maila min hemtenta till två av mina klasskamrater för opponering på torsdag och jag har ganska precis 1000 ord kvar att skriva. Det blir at kliva upp i tid och åka till skolan runt 8 imorgon bitti och skriva klart skiten, jag brukar prestera som bäst när jag har kniven mot strupen.
Ikväll kommer jag ändå inte få nåt gjort och dessutom är det snart läggdags.

Har spenderat hela dagen skrivandes med Frida och Alma på Universitet så där finns inte mycket roligt att berätta.
Ikväll har jag och Jennie varit på spinning, det var riktigt roligt när man är två =)
Längtar tills Karro är fit for fight igen också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart, älskling, snart. :)

2010-02-23 @ 22:07:27
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Då ska vi gå på spinning alla tre, det va jättekul :)

2010-02-23 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0