I kveld håper jeg på gull for Ole Einar <3

Tora Berger som vann damernas distans kunde däremot gärna fått åka hem utan medalj, har aldrig gillat henne! Eller hennes bror för den delen, jag gillar bara Ole Einar och så svenskarna då såklart.
Trodde på en snabb affär i nattens ishockey match, höll mig vaken under två perioder och det var väl för väl att jag gav upp kampen sen eftersom tredje blev mållös...

Idag har jag varit på föreläsning, jag fattar verkligen inte hur jag ska klara denna kurs men det ska väl lösa sig som allt annat. Har varit och handlat med Sanna och Mikaela också, mat och smått och gott inför lördag...mest gott faktiskt. Var iväg och tränade en sväng och nu sitter jag här i min morgonrock och bevakar OS.
Efter skidskyttet blir det nog sängen - har en fullspäckad dag framför mig imorgon.

Tack mamma, pappa, Nicke och Ann-Louise för de fina födelsedagskorten, ni är bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0