Årets OS-bilaga, check!

Frida kom hit imorse för att vi skulle plugga... Nåväl, tanken var god. Vi hade annat att pyssla med, till exempel att tävla om vem som kunde hålla andan längst.
När hon åkte hem gick jag ner till Konsum för att köpa mer morötter (säkrast så...), ägg och framförallt Aftonbladets OS-Bibel. Till min enorma besvikelse var den slut! Jag klev in på tobaksaffären bredvid och såg den inte där heller, sammanbrottet var. otäckt nära när jag uppgivet frågade kassörskan om den var slutsåld:
"Den står bakom bröllopsbilagan" - kan vara det mest idiotiska jag varit med om att placera bröllopsbilagan framför (förlåt alla som går i giftastankar, men ert bröllop blir inte större än stundande olympiad).

Ikväll har jag varit och tränat boxning med Mikaela (som fyller år idag, grattis!) och det var riktigt, riktigt kul, inte ofta jag säger det om fysisk ansträngning men det var det.

Nu ska jag torka håret och packa det jag ska ha med till Frida imorgon - första vinterstudion på Karlagatan:)


Ole Einar! OS-bibeln är väl investerade pengar!
MMS:ade bilden till Josefin och fick svar 40 minuter senare:
"Nu är den inhandlad!"


Kommentarer
Postat av: verris

helt osnygg är han inte :)

2010-02-15 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0