Onsdag

Tog sovmorgon i morse och gick istället till Universitetet efter lunch och mötte upp tre femtedelar av min basgrupp och vi kom på en superbra idé till vår redovisning i januari. I och för sig tycker vi alltid att våra idéer är superbra, det luktar lite hybris men jag gillar det.

Efteråt följde Frida med mig hem och åt julgodis, vi planerade även för vår kommande "Dobidoo/Så ska det låta lek som vi ska hålla i på lördag, runt 16-tiden skickade jag iväg henne för att köpa sill och julmust till dess och kort därefter gick jag iväg och tränade en stund.

Hem, åt middag med sambo och nu ska jag ta med mig datorn och en Irene Huss-film till sängen.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0