Kyckling på fredag!

Lunch: Grillad kyckling & potatissallad.
Middag: Ungsstekt kyckling med klyftpotatis och beasås.

Så är det med det.

Jag har haft en heldag med Frida (9.30-17, om nån vill veta exakt). Inledde på Bergvik, handla julmat & glögg inför morgondagen och jag köpte en tröja för att fira min praktkplats ytterligare..
Sedan har vi förberett våra tävlingar inför morgondagen, ska blir riktigt roligt alltså :) Speciellt när jag inte ska vara med och tävla själv, brukar bli lite halvdålig stämning då..

Nu har jag och Sanna precis ätit middag (som var utsökt) och väntar på att På Spåret ska börja :)

Återkommer ikväll med intressanta tankar om Milans CL-lottning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0