Julfest - och söndag.

Igår ställde jag och Frida till med julfest. Det serverades glögg, julbord och efterrätt i form av vaniljglass med varma hallon och blåbär. Jösses vad mätt jag var. (Mamma: Köp hem Abbas Vitlökssill till julbordet, supergod!)

Dessutom hade vi ordnat fem olika musiktävlingar, stämningen var på topp :)
Det blev utgång på Korriander, supertrevligt.

Idag har Sanna åkt hem på jullov, snäll som hon är har hon köpt chips och 1,5 liters flaska zingo så jag har slappat i soffan framför diverse sport och Ung & Bortskämd på playen.

Ska snart bege mig tillbaka till vardagsrummet och soffan, måste fixa nåt och käka också.
Hade sett fram mot Il derby della Lanterna ikväll, men på grund av oväder i Italien, typiskt... vad ska jag kolla på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0