Göteborg och Lisebergs julmarknad.

Tidigt igår morse styrde alltså jag och Jennie kosan mot västkustens pärla. Vilken bra dag det var, det enda dåliga var att den tog slut...

När bussen stannade utanför Liseberg var klockan 12 och vi skulle bege oss hem igen klockan 19, vi tyckte att sju timmar inne på marknaden var i lägsta laget så vi letade upp en spårvagn och åkte in till centrum istället. Som vanligt när jag var på riktigt shoppinghumör så hittade jag typ ingenting, förutom en blå skjorta.
Åt en sen lunch på en Thai-restaurang innan vi åkte tillbaka till Liseberg runt 15-tiden.

Det var verkligen så roligt och fint inne på Liseberg, busschaffören sa att det var toltalt omkring 5 miljoner ljus inne på området, vi spelade bort pengar (eller jag spelade bort dem, Jennie var som vanligt), drack varm choklad och bara gick runt och mös.

Jag hade tjatat på Jennie i flera veckors tid att vi var tvungna att besöka Spökhotell Gasten, hon gick något motvilligt med på det. Gissa vem som fick gå först i ledet och skrek så att tinningarna pulserade? Det var inte Jennie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0