Bloggkalendern: Dag 7 - Min Bästa Vän

heter Pernilla! Vi har känt varandra sedan vi fick i förskolan, vad blir det - snart 17år?!
Helt galet vad tiden har gått fort, jag kommer ihåg att jag tyckte att det var så himla svårt att stava hennes namn i böjan, haha :)

Pillan är den vackraste person jag känner - både på utsidan och insidan. På insidan framförallt, hennes sköna yttre har ingenting med vår vänskap att göra. Vi är så grymt lika men ändå så olika. Lika i värderingar och väsentligheter men så olika när det kommer till fritidsintressen så det finns inte, ändå finns det ingen som jag har så roligt tillsammans med. Det bästa av allt är nog trots allt att vi kan vara tillsammans utan att göra någonting särskilt - det tycker jag är en gåva! Lite problematiskt är det dock att jag inte ens kan komma undan med en liten vit lögn ;)

När jag tänker på vår vänskap så är det alltid tänka på ett citat från Victor Robinson:
"Det finns ingen lycka som går upp mot glädjen att finna ett hjärta som förstår" och så är det!

Jag älskar dig, Malin Pernilla Morén. (eller ska jag skriva Horén som det stod på ditt medlemskort i Lotta Engbergs fanclub ;)


Kommentarer
Postat av: PILLAN

Taaack för dom fina orden och allt tillbaka till dig! Du värmer mitt hjärta!!!

Jag längtar tills dom kommer hem(inte länge kvar nu) Då ska vi prata piterjuska och bara göra ingenting! Möjligtvis också lyssna på några gamla Lotta skivor;)

ÄLSKAR DIG &

Vi ses snart!

2010-12-07 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0