Bloggkaledern: Dag 3 - Mina föräldrar

Vad ska jag skriva om mina föräldrar mer än att de är världens bästa?!
Min vackra mamma heter iallafall Elisabeth och det finns dem som säger att vi är vansinnigt lika varandra både utseendemässigt och till sättet. Jag tycker inte att vi ser särskilt lika ut, jag har kusiner som däremot är ibland skrämmande lika min mor... Till sättet är vi nog däremot närmast identiska vilket ibland kan leda till heta diskussioner ;) Däremot är mamma både logisk och ruskigt duktig med allt praktiskt arbete, till skillnad från mig som fått pappas starka egenskaper.

Min pappa Lars är utan tevkan den mest allmänbildade person jag någonsin träffat, vilket jag vid tillfälle gärna passar på att skryta om. Jag är nog inte lik pappa till utseendet heller, men mamma brukar säga att jag precis som min far "kan alla j*vla fotbollsresultat som någonsin funnits och allt om folkmord men inte vrida ur en disktrasa.."

Ps: Min far är Kriminalkommissarie, något han inte är märkvärt exalterad över, jag hoppar däremot jämfota :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag gillar din mor....hon har så sant i så mycket...inget nämnt, inget glömt ;)

Sen måste jag ju hålla med om allmänbildningen...men jag är inte bitter, jag kan ju vrida ur en trasa ;)

Kram från Kusse

2010-12-03 @ 10:57:32
URL: http://sarahbakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0