Äntligen december...forts.

Vilken premiär, jag grät på riktigt när ACO som numera heter ACZ satte sista skottet, vad är det med mig och idrottsprestationer? Kollar på deckare där människor faller som furor till höger och vänster utan tillstymelse till tårar? Nåväl, min familj (...och inte minst min kusin) har alltid sagt att jag är speciell, det tar jag som en komplimang ;)

Nåväl, premiär var det också för Julkalendern, jag tror verkligen på årets kalender. Ska kliva upp imorgon och kolla och sedan krypa ner i sängen igen, ska inte lämna plasma förän 10.45. Dessutom har jag och S:et börjat med vår paketkalender nu, gemytligt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Underbar vinst!! Hoppas på samma resultat även ikväll :)

2010-12-02 @ 09:17:14
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0