Tillbaka i Karlstad

Resan gick hur smidigt som helst, jag tror att flyg till Arlanda och buss därifrån är det vinnande konceptet.
Fantastiska att träffa Sanna igen, kändes precis som förut :D Frida var förbi mig en sväng också och vi tre pasade på att att luncha på Teachers. Packade, packade och gick och la mig tidigt.

Hemma finns inget internet nu eftersom abonemanget är uppsagt och internet inte finns ännu i nya lägenheten, så jag sitterpå Universitetet efter att ha hämtat ut tentan jag gjorde innan sommaren :)

Ska snart iväg och träffa världens bästa Karro och världens bästa Jennie som jag saknat hur mycket som helst såklart! Vi ska fika/äta, prata, skratta och gå en sväng på stan, ska passa på att växla pengar inför Grekland hade jag tänkt.

Sen blir det hem och fortsätta packa, imorgon kommer min far och Fjun hit och då går flyttlasset! IKEA-shoppning och soffhämtning ska också hinnas med, fullt upp med andra ord. Det lär så förbli dagarna innan resan, mycket att packa upp och ställa i ordning men oj så roligt det ska bli!

Längtar redan till inflyttningsfesten ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt om man fick åka till Grekland. =)

2010-08-18 @ 20:03:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: elin

Härlig läsning! När är festen ?? :D

2010-08-19 @ 22:11:53
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0