Hemma i Sverige igen!

Har haft en fantastisk vecka i Grekland, mindre fantastiskt är att jag inte kan hitta min kamerasladd så jag kan få in bilderna på datorn. Får jobba på att lösa det. Ska jobba på mitt bloggande också, nu när det är vardag igen :)
Har iallafall ätit gott och badat massor. En vecka som jag alltid kommer att minnas :)

När väl veckan var över och hemresan påbörjad så var det grymt skönt att komma hem till lägenhet och sambo igen. Sanna hade städat så fint och lyckats fixa det trådlösa bredbandet så nu kan vi sitta och nörda framför datorn samtidigt.

Igår kväll slappade vi i soffan med te och äggmackor medan vi kollade på Fångarna på Fortet, hur kommer det sig att Gunde Svan ser exakt likadan ut idag som för tio år sedan?

Idag blir det en sväng ner på stan och uträtta lite ärenden.
Måste ta mig ut till Bergvik någon dag också, behöver införskaffa en cykel, men kommer tid kommer råd som Håkan Nesser så riktigt påtalar i "Kim Novak Badade aldrig i Genesarets sjö".

Kommentarer
Postat av: Storkusin

Men Malin, menar du på allvar att du tittar på gammgunde " Skynda, skynda, ser du nyckeln" Svan??!!

Nä nu måste höstens säsonger av mer kvalitativa såpor dra igång så du inte dras ner i träsket :)

2010-09-01 @ 12:58:50
URL: http://sarahbakar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0