Vilken härlig dag!

Har haft en riktig kanondag idag! Åkte in till stan med Sanna och Martina vid 10-tiden med förhoppning att hitta en klänning som Sanna kan ha på sin kusins bröllop i sommar och det gjorde vi, världens snyggaste dyrgrip med urläcker rygg! Sanna fick stå i provrummet medan jag och Martina slängde in den ena klänningen efter den andra, riktigt roligt. Avnjöt en god lunch på Veros uteservering i bara t-shirt (och byxor då;) innan jag hittade en fin, svart väska som fick följa med mig hem (imorgon SKA jag slänga två av mina gamla svarta).

Efter stan tog vi en promenad till ICA och köpte oss varsin piggelin - riktigt glassväder idag!

Nu ska jag plocka lite här inne innan Milan spelar match, förhoppningsvis är den bedrövliga formkurvan på väg uppåt.


Ursäkta den gröna missfärgningen längst ner,
påminner om Jennies tevebild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0