Aktiv Söndag

Har hunnit med en del denna söndag, som egentligen är min vilodag men ibland får man rubba lite på rutinerna.
Vaknade som vanligt på söndagar av att Sanna lät mig veta att frukosten var klar, den här morgonen var det bröd blakat på bland annat keso och rivna morötter, supergott!

Frida var här och pluggade lite, imorgon ska jag se till att sätta igång på allvar.
Gick iväg och tränade boxning med Karolin, hem igen och åt den supergoda rotfruktssoppan som jag och Sanna lagar till med jämna mellanrum.

Denna kväll återstår det bara att lägga en ansiktsmask och se Wallanderfilmen (för typ 6:e) gången som går på fyran. Imorgon måste jag börja plugga - har tenta på torsdag.
Dessutom drar jag igång min "Inför Fotbolls VM" genomgång imorgon - jag är laddad!

Kommentarer
Postat av: pea

ska du inte komma upp till skellhell någon gång snart? :)

2010-04-25 @ 23:16:02
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0