Tysk disciplin

Idag var dagen då jag var tvungen att skriva klart min hemtenta, den fick ingen bra början då jag skulle snooza en gång när klockan ringde klockan 8, nästa gång jag kollade var hon 10.37 - två timmar tack och hej!
Men som vanligt gillar jag att ha kniven mot strupen och nu är både den och utvärderingen skriven och klar, förhoppningsvis tillräckligt bra :)

Så det är vad jag har gjort på min Sanna-lösa dag. Jag och Karro har tränat spinning, det var jobbigt men nu blir det träningsuppehåll ett tag. Borde börja packa snart, väntar bara på tvätmaskinen och maten i ugnen.

Imorgon bär det av en sväng till Uni för att lämna tentan och sen blir det en dag med min vän från Hagfors innan jag åker till Örebro och tar nattåget.

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är jag lite av en komiker ;)

2010-04-08 @ 19:55:25
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0