Tredje raka utan seger...

"Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, då behöver jag det bäst" - Danskt ordspråk

Det spelar ingen roll att Milans försvar läcker som ett såll
eller att Milan lab missyckas med att hålla våra spelare skadefria
eller att Pippo Inzaghi springer offside 211 gånger och missar öppet mål
eller att Leonardo väljer att starta med Marek Jankulovski
eller att Milan kan förlora 3:e platsen...

Milan kommer att resa sig, tids nog och jag kommer att vänta!

Förresen så närmar sig ju Fotbolls VM med stormsteg och naturligtvis kommer Malins VM-guide med start nästa vecka. Sanna är iallafall grymt exalterad! Och mamma läser säkert med spänning också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0