Tidsoptimister...

Imorgon har jag tenta, det känns som att jag kanske borde plugga mer, men jag har bestämt mig för att det får vara nog. Innan tentan 8.30 imorgon, ska jag och Frida på frukostshopping på H&M och investera klockan 7.30 - 20% på slutsumman, alldeles för bra att tacka nej till. Vi har en halvtimme på oss inne i butiken, så ikväll har vi varit och provat ut lite grejer som vi planerar att köpa imorgon, man får inte vara dum.

Annars har jag och Sanna suttit i köket mest hela dan och försökt plugga, men det är inte så lätt när man har så mycket roligt att säga och gott att äta.

Nu ska jag titta på Janne Josefsson i Uppdrag Granskning, har en känsla av att Marcus Allbäcks pappa inte kommer få en rolig kväll...


Kommentarer
Postat av: julia

tack för det jättefina kortet hörru!:D längtar järnet till i sommar !!

2010-04-29 @ 09:16:38
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0