Ny vecka

Trots att det fortfarande är påsk så har jag och Frida faktiskt skrivit en fråga på hemtentan idag, duktigt av oss!
Duktiga har även jag och Karro varit då vi tränat spinning nu ikväll.
I detta nu slöar jag framför teven och äter choklad, har haft en mycket trevlig och händelsefattig dag.

Imorgon blir det däremot fullfart: seminarie på förmiddagen där jag ska få leva ut mina såpaskådis-drömmar, sen blir det att stanna kvar på Universitetet och skriva lite på hemtentan innan jag möter upp Karro för att träna lite box. Därefter ska vi laga mat (pizza) och kolla på Desperate Housewives.


Ska boxas med Karro imorgon, inga tvivel vem av oss som
är starkast iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vi får väl se ;)

2010-04-06 @ 09:11:04
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0