En riktigt trevlig dag

Egentligen borde jag vara stressad, har tenta nästa vecka 44 begrepp som ska definieras och hur många tror ni att Malin och Frida har gjort? Just det 0. Nåväl, jag blir aldrig stressad och det brukar lösa sig tillslut.

När jag och Sanna skulle iväg och handla idag så hittade jag en 50-lapp på bussen, så den fina lunchen (korv med mos) fick vi gratis. Och massa mat har vi dessutom i kylen och frysen också, naturligtvis har vi (på mitt initiativ) matsedeln för resten av veckan klar, jag vet att ni är nyfikna så en preview:

Torsdag: Lax, Fredag: Hamburgare, Lördag: Kycklingwook, Söndag: Soppa.

Jennie har varit här och hälsat på ♥.
Skulle egentligen ha tränat med Karolin idag men träningen blev inställd så det blev en lugn kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0