En riktigt bra dag!

Jag mår oförskämt bra! Älskar känslan efter att ha gjort en tenta, nu är det bara att hoppas att man klarade den också men det kändes inte helt åt skogen iallafall :)
Dagen inleddes på bästa sätt, jag och Frida gled in på H&M strax efter halv åtta imorse och handlade lite kläder till rabatterade priser, bland annat en klänning och ett par skor som jag spanat på ett bra tag, att Wayne's Coffe var där och serverade god frukost gjorde inte saken sämre!

Nu sitter jag och försöker smälta kycklingwooken som jag och Sanna gjort till lunch och sedan ska jag lägga mig och sova ett par timmar, det förtjänar jag nu när jag är ledig! Visserligen delades hemtentan ut idag men det är nästa veckas huvudvärk så att säga...

Runt fem ska jag iväg och träna powerstep med Karro och sen blir det hem, äta och se Lyxfällan och så VM-guiden såklart, denna gång är jag riktigt exalterad över en spelare!

Förresten så träffade jag Karro och Jennie på skolan idag, händer inte ofta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0