Bakläxa från expertkommentatorn

Att vilja ha rätt och alltid veta bäst är ett familjedrag hos oss.
Fick just ett sms från Fjun:

"Såg att du satt upp en vm-guide på din blogg. Du måste göra lite reseach om du inte kan fakta. Tex så vet alla att Enzo Francescoli är uruguays störste spelare genom tiderna. Landslagets smeknamn är La Celeste = som himmelsblå. Så tro inte att du får nån plats i vm-studion i sommar."

Han är för gó min kunnige lillebror, så nu har jag ändrat lite i Uruguaysfaktat. Det gäller att hålla sig väl med brorsan - han blandar dipp bäst i hela världen!

OCH om Olof Lundh kan sitta i en VM-studio så kan jag!
Ska lägga Enzo Francescoli på minnet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! <3

2010-04-29 @ 22:52:37
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det sjuka var att när jag skulle godkänna min förra kommentar med såna där konstiga bokstäver så kom "fotball" upp! haha!

2010-04-29 @ 22:53:21
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0