Söndag - min favoritdag!

Oj, oj, oj vilken dag och kväll vi forbollsälskare har framför oss.
Jag kommer inte lämna rummet eller stänga av teven efter klockan 15 idag:

15.00: Milan - Bologna         (självklart dagens, och hela veckans höjdpunkt)        
17.00: Bilbao - Villarreal              
19.00: Real Madrid - Xerez
20.45: Roma - Forentina

Och då missar jag ändå Manchesterderbyt mellan United och City, toppmötet i Holland: Feyenoord - Psv Eindhoven
och matchen mellan Valencia och Sporting Gijon.

Man har det oförskämt bra alltså!

Nu ska jag ner till Konsum och handla tilltugg till dagen, till lunch blir det åter igen min extremt goda köttfärssås och en massa fetaost =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

torsdag låter super =)

jag ska bosätta mig i skåre då igen, o ta hand om Rolle, men du kanske vill komma dit? ;)

2009-09-20 @ 17:35:04
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

filmen var såååå bra! se den!! :)

2009-09-20 @ 20:10:08
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0