Septembers första fredag

Började med att jag (som vanligt) fick stressa till bussen. Jag hann (som vanligt) med nöd och näppe.
Hoppade av vid Karolinen för att lämna plasma, det gick smärtfritt men efteråt var jag vansinnigt trött så när ja kom hem snabbkollade jag mailen och gick sedan och la mig för att vila. Vila, vad är det? Jag somnade som en stock och vaknade en halvtimme innan bussentill jobbet skulle gå, stress återigen men hann gjorde jag.

När jag kom hem från jobbet åt jag kycklingsallad med fetaoströra och kollade på andra halvlek av Sveriges katastrofala kvartsfinal. Hoppas verkligen att herrarna kan prestera bättre imorgon.

Nu ska jag sätta på en Beckfilm och barat ta det lugnt, imorgon blir det tvätt & städ innan VM-kval matcherna drar igång.


Kommentarer
Postat av: VERRISTHEONE

sallad med kysckling o fetaost lät suuuupergott!

2009-09-05 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0