Kebabrulle.

Vaknade imorse och hungern var brutal! Var in och köpte mat på BK igår natt men min mage ville inte samarbeta med mig då så min nice price åkte i papperskorgen, värt!
Skickade iallafall iväg ett sms till Sanna och Jennie "Bakismat på Mama Rosa?" Svaret blev JA, från dem båda så runt 13-tiden blev det en mycket god och välbehövd kebabrulle.

Lägger upp lite bilder från gårdagen senare, nu måste jag skynda mig in i duschen, har vilat alldeles för länge.
Ska på bio med Frida och Robin klockan 18 - "Flickan som lekte med elden" jag är mycket förväntansfull!
Därefter blir det att ge en snabbrecension till Verro som ska se den hemma i Skell klockan 21 och skynda sig hem för att vara på plats framför datorn när Milan - Bari drar igång klockan 20.45.

Ciao,


Kommentarer
Postat av: elin

ringde dej i söndags men du va alltså på bio då? :)

2009-09-29 @ 09:29:45
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0