Grattis Mamma!

Som fyller år idag, jag skickade en godisbox. Vi gillar godis i min familj =)

Dagen har spenderats på Universitetet och på staden.
Föreläsning 8-11 och därefter chillande med grupp 7 + Jossan, lunch på Selma bland annat.
När klockan blev 13.30 var det dags för vår PPU, därefter mötte jag upp Karro och vi åkte i hennes Smart till stan för att spendera. Bara för att jag var på shoppinghumör hittade jag inte speciellt mycket, men ett par leggings och en topp inhandlades iallafall och middag hann vi med också - på McDonalds =)

Innan vi åkte till stan var vi förresten och hämtade ut min mobil som kommit, jag håller som bäst på att försöka handskas med den och naturligtvis är typ 100 nummer borta, vartenda ett som jag lagt in sedan jag flyttade till Karlstad, kul! Tack att hitta.se finns iallfall.


Kommentarer
Postat av: elin

Det där hände för mig också när jag skaffade ny! :( 073 - 827 30 65 är mitt om du inte har det :p

2009-09-02 @ 22:41:48
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0