Gårdagen

Var helt kanon, så kanon att jag vaknade 12.45 idag, vilket inte hör till vanligheterna men å andra sidan klev jag upp tidigt igår och kom i säng sent igår natt.

Runt 10.30 gled jag iallafall in till Frida igår och vi började med att spana på blocket efter bilar medan Robin var duktig och byggde ihop en ny byrå som de köpt. Runt 12 drog vi ner till stan för att hitta nånting att ha på oss under kvällen, det blev ett svart linne med öppen rygg från H&M för min del, fint men inget speciellt direkt.
Sen köpte jag också ett hårserum från Body Shop som jag spanat på länge och eftersom jag fick län igår så såg jag inga hinder för att det inte skulle bli mitt.

Efter shoppingen åt vi lunch på favoritstället Amigo, världens godaste kebabtalltik som rekomenderas varmt till alla kebabälskare! Vi drog hem, gjorde oss i ordning innan resten av klassen började strömma in efter klockan 18.

Klassfesten var superrolig och runt 22 blev jag, Frida och Andreas hungriga och gick ner till Chaplin (en pizzeria/krog som ligger typ 50 meter från Frida & Robins lägenhet) och åt pizza med vitlökssås.
Runt 00.15 var det bara jag, Frida, Alma, Peter, Andreas, Kalle, Robin och Anders kvar och vi begav oss in till Stan och Ankan dit de andra redan gått =)

Ikväll blir det förfest hos Jennie och sedan världens bästa Schlagerbar på Nöjes där jag inte varit på 100 år!
Ska bli MYCKET roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska dansa så fötterna blöder älskling!

2009-09-26 @ 13:41:49
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

Va kul! :)

2009-09-27 @ 10:51:31
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0